پشتیبانی پس از واریز

 

مشتری گرامی عسل کوهستان ، لطفا پس از پرداخت وجه به موارد زیر دقت فرمائید:

1- لطفا کد پیگیری و شناسه مرجع تراکنش را نزد خود نگه دارید تا در صورت بروز مشکل احتمالی ، مدیر پشتیبانی عسل کوهستان با استفاده از این اطلاعات، مشکل شما را مرتفع نماید.

2- چنانچه آدرس ، کدپستی ، تلفن و مشخصات شما دقیق باشد نیاز به هیچ گونه پیگیری دیگری از جانب شما نخواهد بود و سفارش شما حداکثر ظرف چهار روز کاری (غیرتعطیل) تحویل خواهد شد.

3- چنانچه مشکل مشهودی در آدرس ، کدپستی یا مشخصات شما موجود باشد ، مدیر پشتیبانی عسل کوهستان جهت رفع ایرادات با شما تماس خواهد گرفت.

4- اگر پس از چهار روز کاری (غیرتعطیل) سفارش شما تحویل نشد، دو احتمال وجود دارد :

الف) مامور پست دو مرتبه در دو روز متوالی به محل تحویل مرسوله مراجعه نموده است و شما حضور نداشته اید. در این صورت باید دو برگه ” آگهی عدم حضور ” توسط مامور پست در باکس پستی شما باشد. مامور پست برای بار سوم مراجعه نمی کند.

ب) آدرس شما دقیق نبوده است و مامور پست نتوانسته محل تحویل مرسوله را پیدا کند.

در هر دو حالت فوق ، می توانید به بخش “ارتباط با ما” که زیر منو “پشتیبانی عسل کوهستان” است مراجعه کنید و کد رهگیری مرسوله پیشتاز را دریافت نمائید.

برای این کار پیامی با موضوع “درخواست کد رهگیری بعلت عدم دریافت سفارش” حاوی مشخصات زیر ارسال کنید :

نام و نام خانوادگی- ایمیل – تاریخ واریز وجه

مدیر پشتیبانی عسل کوهستان پس از دریافت پیام، ضمن ارسال کد رهگیری از طریق ایمیل برای شما ، پیگیری های لازم را انجام خواهد داد.

مشتری نیز می تواند پس از اخذ کد رهگیری به اداره پست محل سکونت خود مراجعه و سفارش خود را دریافت نماید.

تذکر: چنانچه عدم تحویل سفارش بعلت عدم حضور در منزل یا نقص آدرس باشد و پیگیری های لازم را به عمل نیاورید، سفارش شما به فروشگاه عسل کوهستان در خمینی شهر اصفهان بازگشت داده خواهد شد و هزینه پست مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

5- اگر پس از گذشت یکماه از ثبت سفارش، مرسوله بدست مشتری نرسد و مشتری مقصر این امر نباشد، فروشگاه عسل کوهستان یا سفارش مشابهی را مجددا برای مشتری ارسال می نماید یا کل مبلغ سفارش را به حساب مشتری برگشت می دهد.

6- اگر مرسوله ای آسیب دیده تحویل مشتری گردد، مشتری می تواند پنح عکس با کیفیت از زوایای مختلف آن تهیه کرده و در اسرع وقت برای فروشگاه عسل کوهستان ایمیل کند یا در شبکه های اجتماعی برای مدیر فروش عسل کوهستان به شماره 9392007694 به اشتراک بگذارد. در صورت تایید این موضوع، در خریدهای بعدی، این موارد لحاظ می گردد و به هیچ وجه مشتری متضرر نخواهد شد.

 « تیم پشتیبانی عسل کوهستان از لحظه واریز وجه تا لحظه دریافت مرسوله ، همواره در کنار شما خواهد بود »

عسل کوهستان عموشاهی

لوگو عسل کوهستان

0 ریال0 items

لطفا جهت مشاهده همه محصولات کوهستان از منوی "خرید عسل طبیعی" واقع در بالای سایت وارد "فروشگاه عسل کوهستان" شوید.