شناخت عسل طبیعی کوهستان اصل

 

روش تشخیص عسل طبیعی کوهستان از عسل تقلبی

 

با توجه به شکایت های مکرر مشتریان عسل کوهستان نسبت به وجود عسل های متنوع و متفاوت در بازار عسل ایران با برند “عسل کوهستان” یا برندهایی که در آنها عبارت “عسل کوهستان” یا “عسل طبیعی کوهستان” درج شده است، بخصوص در فروشگاه های عسل تهران و فروشگاه های عسل شهرهای تبریز ، اصفهان ، قم ، اردبیل ، کرج ، شیراز و … که موجب سردرگمی ایشان گردیده است و همچنین با عنایت به اینکه برخی از مشتریان عسل کوهستان به اشتباه این عسل ها را به جای عسل طبیعی کوهستان تهیه کرده و پس از مصرف عسل متوجه شده اند که عسل خریداری شده فقط تشابه اسمی با برند عسل کوهستان داشته است به اطلاع هموطنان گرامی می رساند که:

عسل هایی با لیبل (برچسب) مشابه تصاویر زیر که شامل عبارت “عسل کوهستان” یا “عسل طبیعی کوهستان” هستند، هیچگونه ارتباطی با عسل کوهستان دکتر عموشاهی ندارند و به هیچ عنوان تحت تضمین فروشگاه عسل کوهستان نیستند.

همچنین تاکید می شود که تنها سایت های اینترنتی معتبر عسل کوهستان شامل سایت فروشگاه اینترنتی عسل کوهستان (www.ASAL20.ir) و سایت اطلاع رسانی عسل کوهستان (www.ASAL20.com ) می باشد.

لذا به مشتریانی که قصد خرید عسل طبیعی کوهستان در تهران یا شهرستان ها را دارند توصیه می گردد فقط از فروشگاه اینترنتی عسل کوهستان یا فروشگاه عسل طبیعی کوهستان در خمینی شهر اصفهان نسبت به خرید عسل اقدام نمایند تا این محصولات بصورت تضمینی تقدیم گردد.

بنابراین در صورتی که فردی از سایر فروشگاه های اینترنتی عسل (حتی با نام جعلی عسل کوهستان) یا فروشگاه های عسل در سطح شهرها هر عسلی خرید نماید ، هیچگونه تعهدی درباره تضمین این عسل (عسل تقلبی یا عسل طبیعی بودن) و عوارض مصرف این عسل ها بر عهده فروشگاه عسل کوهستان نخواهد بود.

در پایان به اطلاع زنبورداران و تولیدکنندگان عسل، واردکنندگان عسل و عرضه کنندگان عسل در سراسر کشور می رساند که عرضه عسل (یا هر محصولی) با برند ثبت شده دیگران یا شبیه سازی لوگو سایر شرکت ها یا درج عبارات دوپهلو به منظور به اشتباه انداختن مردم، جرم تلقی می گردد و صاحب اصلی برند این حق را دارد که از شرکت یا فرد خاطی به مراجع ذیصلاح شکایت نماید.

عسل کوهستان ، خرید عسل طبیعی

قابل توجه مشتریان گرامی عسل کوهستان و هموطنان گرامی:

لطفا برای خرید عسل در تهران و شهرستان ها از برندهای معتبر عسل خرید نمائید.

البته دقت فرمائید که برند معتبر عسل با برند معروف عسل تفاوت بسیاری دارد.

عسل فروشی معتبر علاوه بر فروشگاه اینترنتی عسل، باید دارای جا و مکان و سابقه نیک طولانی در فروش عسل باشد.

فروشگاه معتبر عسل حتما دارای نماد اعتماد است و بهتر است فروشنده زنبوردار هم باشد.

هموطنان گرامی برای خرید عسل طبیعی در تهران مرتبا سراغ فروشگاه عسل در تهران را می گیرند.

لذا به اطلاع می رسانیم که برای خرید عسل در تهران، عسل کوهستان هیچ شعبه ای در تهران ندارد.

تمامی سفارشات عسل طبیعی تهران و سراسر کشور از اصفهان ارسال می گردد.

چنانچه قصد خرید مطمئن عسل کوهستان دکتر عموشاهی را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی عسل کوهستان به نشانی ASAL20.ir خرید نمائید.

تمامی عسل های دیگری که با نام « عسل کوهستان » به فروش می رسد، تحت ضمانت عسل دکتر عموشاهی نمی باشد.

ضمنا عواقب مصرف هرگونه عسل تقلبی و مصنوعی بر عهده شخص فروشنده و خریدار است.

لطفا در هنگام خرید عسل هایی که با نام کوهستان ارائه می گردند به لوگوی اصلی عسل کوهستان دقت فرمائید تا متضرر نشوید.

بهترین برند عسل ایران

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت عسل کوهستان ممنوع است و پیگرد قانونی دارد