درمان کم خونی در طب سنتی و گیاهی – مشاوره پزشکی- بخش اول

درمان کم خونی با عسل طبیعی

پرسش:
سلام . سوالی از آقای دکتر داشتم. فرزندی دارم که دچار کم خونی است و باید برای درمانش موز بخورد. از طرفی وقتی موز می خورد دچار یبوست می شود. البته مدتها طول کشید تا متوجه ارتباط این دو تا بشوم. آیا راهی هست که این مشکل را رفع کنیم.

پاسخ:
ابتدا دقت فرمائید تاکنون ثابت نشده است که موز عامل یبوست است.

با این وجود سعی کنید اولا مصرف موز ایشان را متعادل کنید چراکه افراط در هر غذایی عوارضی دارد.

برخی عوارض موز به شرح زیر است:

موز خون غلیظ بلغمی ایجاد می‌کند.

خوردن موز هنگام ناشتا زیان‌آور است.

موز به علت دارا بودن قند زیاد برای مبتلایان بیماری قند مضر است.

موز نفاخ است و مصرف زیاد آن به ویژه در افراد سردمزاج، تولید گاز معده می‌کند.

ثانیا موز را به صورت زیر بر اساس عسل درمانی به ایشان بدهید. ابتدا موز را پوست کنده و بصورت حلقه ای تکه تکه کنید. سپس بر روی هر تکه از موز مقداری عسل طبیعی ترجیحا عسل طبیعی سدر بندری مالیده و مصرف نماید.

ثالثا خود عسل طبیعی خون ساز می باشد. بهترین و خون ساز ترین عسل های طبیعی، عسل عناب ، عسل سدر بندری و عسل گلنگار می باشند.

 

شما نیز می توانید سوالات خود را در بخش نظرات همین مطلب درج کنید. سعی نمائید سوالات علمی و دقیق باشند تا جواب دقیق تری دریافت نمائید.

جهت شناخت عسل طبیعی از عسل مصنوعی ، اطلاع از قیمت عسل طبیعی ، خرید عسل طبیعی، خواص درمانی عسل طبیعی و عسل درمانی به سایر مطالب سایت عسل طبیعی کوهستان ASAL20.COM مراجعه فرمائید.

 

قابل توجه مشتریان گرامی عسل کوهستان و هموطنان گرامی:

برای خرید عسل در تهران و شهرستان ها از برندهای معتبر عسل خرید نمائید. البته برند معتبر عسل با برند معروف عسل تفاوت دارد.

لطفا در خرید عسل طبیعی دقت کافی به خرج دهید و عسل مورد نیاز خود ( چه از طریق حضوری یا خرید اینترنتی عسل ) را از عسل فروشی و فروشگاه عسل یا فروشگاه اینترنتی عسل معتبر تهیه کنید.

از آنجا که هموطنان گرامی برای خرید عسل طبیعی در تهران مرتبا سراغ فروشگاه عسل در تهران را می گیرند به اطلاع می رسانیم که برای خرید عسل در تهران، عسل کوهستان هیچ شعبه ای در تهران ندارد و تمامی سفارشات تهران و سراسر کشور از اصفهان ارسال می گردد.

تاکید می شود که عسل کوهستان دکتر عموشاهی (عسل بیست) در تهران هیچ شعبه ای ندارد، فلذا چنانچه قصد خرید عسل کوهستان دکتر عموشاهی (عسل 20) را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی عسل کوهستان به نشانی ASAL20.ir خرید نمائید.

لذا تمامی عسل های دیگری که با نام « عسل کوهستان » به فروش می رسد، تحت ضمانت عسل دکتر عموشاهی نمی باشد و عواقب مصرف اینگونه عسل ها بر عهده فروشنده می باشد. لطفا در هنگام خرید عسل هایی که با نام کوهستان ارائه می گردند به لوگوی اصلی عسل کوهستان دقت فرمائید تا متضرر نشوید.

بهترین برند عسل ایران

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت عسل کوهستان ممنوع است و پیگرد قانونی دارد