عسل درمانی – درمان بیماری ها با عسل طبیعی -۱

عسل درمانی با عسل و دارچین

 

درمان بیماری قلبی با عسل و دارچین

مخلوطی از عسل طبیعی و پودر دارچین را تهیه کنید.

به جای مربا روی نان قرار دهید و به طور منظم در وعده صبحانه صرف کنید.

این روش در کاهش کلسترول، جلوگیری از بروز حمله قلبی، تنفس راحت و تقویت ضربان قلب موثر است.

بیماران مبتلا به حمله قلبی نیز با مصرف روزانه این مخلوط از حمله قلبی بعدی در امان خواهند بود.

بررسی روی سالمندان در آمریکا و کانادا نشان داده است، با بالا رفتن سن، شاهرگ های حیاتی و سیاه رگ ها خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهند. عسل و دارچین به شاهرگ ها و سیاهرگ ها قدرتی تازه می بخشد.

 

از بین بردن اثر خارش نیش های حشرات با عسل و دارچین

مخلوطی از یک سهم عسل طبیعی، ٢ سهم آب ولرم و یک قاشق چای خوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید، قرار دهید خارش و درد در عرض یک یا ٢ دقیقه فروکش خواهد کرد.

 

درمان التهاب مفصل (آرتریت) با عسل و دارچین

روزانه، یک وعده صبح و یک وعده شب، مخلوطی از یک فنجان آب گرم، ٢ قاشق چای خوری عسل طبیعی و یک قاشق چای خوری پودر دارچین مصرف شود.

این معجون معجزه گر در صورت مصرف به طور منظم، آرتریت های مزمن را نیز درمان می کند.

بررسی های اخیر روی ٢٠٠ بیماری که قبل از صرف صبحانه از این مخلوط استفاده کردند نشان داد، ٧٣ نفر از آنان در عرض یک هفته کاملا از درد رهایی پیدا کردند و پس از یک ماه، بیشتر افرادی که قادر به راه رفتن یا حرکت نبودند، بدون احساس هیچ دردی توانایی راه رفتن و تحرک خود را به دست آوردند.

عسل درمانی با عسل و دارچین . عسل طبیعی کوهستان

 

جلوگیری از ریزش مو با عسل و دارچین

قبل از دوش گرفتن مخلوطی از مقداری روغن زیتون داغ، یک قاشق چای خوری عسل طبیعی و یک قاشق پودر دارچین را به مدت ۵ تا ١۵ دقیقه روی سر قرار دهید و سپس آن را بشویید.

 

از بین بردن عفونت مثانه با عسل و دارچین

٢ قاشق غذاخوری عسل به همراه یک قاشق چای خوری پودر دارچین را با مقداری آب ولرم حل کنید و آن را بنوشید. این روش باعث می شود که میکروب های مثانه از بین برود.

 

درمان درد دندان با عسل و دارچین

مخلوطی از یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ۵ قاشق چای خوری عسل طبیعی تهیه کنید و روی دندان خراب بمالید. این عمل را ٣ بار در روز تکرار کنید تا درد تسکین یابد.

 

کاهش کلسترول با عسل و دارچین

٢ قاشق غذاخوری عسل طبیعی را با ٣ قاشق چای خوری پودر دارچین در یک لیوان چای حل کنید و بنوشید. این کار میزان کلسترول خون را طی ٢ ساعت به ١٠ درصد کاهش می دهد.

 

درمان سرماخوردگی با عسل و دارچین

به مدت ٣ روز از مخلوط یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی با یک چهارم قاشق چای خوری پودر دارچین استفاده کنید. این روش برای درمان سرفه مزمن و سرماخوردگی و سینوزیت به کار می رود.

 

درمان ناباروری با عسل و دارچین

برای برطرف کردن این مشکل، به مردان توصیه می شود ٢ قاشق غذاخوری عسل سدر بندری را قبل از خواب میل کنند.

در کشورهای چین، ژاپن و خاور دور که با مشکل ناباروری مواجه اند، در طول روز مخلوطی از مقداری پودر دارچین و یک دوم قاشق چای خوری عسل طبیعی را به طور مرتب روی لثه و داخل دهان خود قرار می دهند تا مخلوط حاصل از طریق بزاق وارد بدن شود.

زوجی که مدت ١۴ سال بچه دار نمی شدند با شروع مصرف عسل و دارچین پس از مدت کوتاهی صاحب دوقلو شدند.

 

قابل توجه مشتریان گرامی عسل کوهستان و هموطنان گرامی:

برای خرید عسل در تهران و شهرستان ها از برندهای معتبر عسل خرید نمائید. البته برند معتبر عسل با برند معروف عسل تفاوت دارد.

لطفا در خرید عسل طبیعی دقت کافی به خرج دهید و عسل مورد نیاز خود ( چه از طریق حضوری یا خرید اینترنتی عسل ) را از عسل فروشی و فروشگاه عسل یا فروشگاه اینترنتی عسل معتبر تهیه کنید.

از آنجا که هموطنان گرامی برای خرید عسل طبیعی در تهران مرتبا سراغ فروشگاه عسل در تهران را می گیرند به اطلاع می رسانیم که برای خرید عسل در تهران، عسل کوهستان هیچ شعبه ای در تهران ندارد و تمامی سفارشات تهران و سراسر کشور از اصفهان ارسال می گردد.

تاکید می شود که عسل کوهستان دکتر عموشاهی (عسل بیست) در تهران هیچ شعبه ای ندارد، فلذا چنانچه قصد خرید عسل کوهستان دکتر عموشاهی (عسل 20) را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی عسل کوهستان به نشانی ASAL20.ir خرید نمائید.

لذا تمامی عسل های دیگری که با نام « عسل کوهستان » به فروش می رسد، تحت ضمانت عسل دکتر عموشاهی نمی باشد و عواقب مصرف اینگونه عسل ها بر عهده فروشنده می باشد. لطفا در هنگام خرید عسل هایی که با نام کوهستان ارائه می گردند به لوگوی اصلی عسل کوهستان دقت فرمائید تا متضرر نشوید.

بهترین برند عسل ایران

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت عسل کوهستان ممنوع است و پیگرد قانونی دارد