عسل طبیعی ، سیر و سرکه و خواص معجزه گر آن

درمان بیماری ها با معجون عسل طبیعی و سیر و سرکه

 

خواص عسل طبیعی و سیر و سرکه

مخلوط عسل طبیعی و سیر و سرکه سیب، خواصی معجزه گر دارد که می توان از آن برای درمان بیماری هایی نظیر التهاب مفاصل، افزایش فشار خون، سرطان، آسم، زخم معده و همچنین برای درمانِ بیماری های مسری و سرماخوردگی استفاده کرد.

این مخلوط، کلسترول خون را کاهش می دهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

مصرف این مخلوط، می تواند بدن را در برابر ابتلا به سرطان ایمن کند.

کسانی که از بالا بودن فشار خون رنج می بردند، با میل کردن این مخلوط قبل از صبحانه، در مدت دو هفته بهبود یافته اند.

 

روش تهیه معجون عسل طبیعی و سیر و سرکه

برای تهیه معجون عسل طبیعی و سیر و سرکه سیب، هشت حبه سیر به همراه یک فنجان عسل طبیعی و یک فنجان سرکه سیب را باید در مخلوط کن قرار داد تا به خوبی مخلوط شوند، آن گاه آن را به مدت 5 روز در یخچال نگه می دارند و سپس آن را میل می کنند.

البته پژوهشگران تأکید کرده اند که افراد بیمار قبل از استفاده از این مخلوط، باید نظر پزشک خود را نیز جویا شوند.

 

قابل توجه مشتریان گرامی عسل کوهستان و هموطنان گرامی:

برای خرید عسل در تهران و شهرستان ها از برندهای معتبر عسل خرید نمائید. البته برند معتبر عسل با برند معروف عسل تفاوت دارد.

لطفا در خرید عسل طبیعی دقت کافی به خرج دهید و عسل مورد نیاز خود ( چه از طریق حضوری یا خرید اینترنتی عسل ) را از عسل فروشی و فروشگاه عسل یا فروشگاه اینترنتی عسل معتبر تهیه کنید.

از آنجا که هموطنان گرامی برای خرید عسل طبیعی در تهران مرتبا سراغ فروشگاه عسل در تهران را می گیرند به اطلاع می رسانیم که برای خرید عسل در تهران، عسل کوهستان هیچ شعبه ای در تهران ندارد و تمامی سفارشات تهران و سراسر کشور از اصفهان ارسال می گردد.

تاکید می شود که عسل کوهستان دکتر عموشاهی (عسل بیست) در تهران هیچ شعبه ای ندارد، فلذا چنانچه قصد خرید عسل کوهستان دکتر عموشاهی (عسل 20) را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی عسل کوهستان به نشانی ASAL20.ir خرید نمائید.

لذا تمامی عسل های دیگری که با نام « عسل کوهستان » به فروش می رسد، تحت ضمانت عسل دکتر عموشاهی نمی باشد و عواقب مصرف اینگونه عسل ها بر عهده فروشنده می باشد. لطفا در هنگام خرید عسل هایی که با نام کوهستان ارائه می گردند به لوگوی اصلی عسل کوهستان دقت فرمائید تا متضرر نشوید.

بهترین برند عسل ایران

هرگونه کپی برداری از مطالب سایت عسل کوهستان ممنوع است و پیگرد قانونی دارد