بیماری ها و عسل درمانی

عسل طبیعی داروی چین و چروک و جوش صورت

برای رفع موقتی چروک صورت می توانید فقط از سفیده تخم مرغ استفاده کنید. آن را با یک قاشق سوپ خوری عسل مخلوط کنید و با حرکت دست به طرف بالا آن را روی صورت و گردن بمالید.
۱۵ دقیقه آن را روی پوست بگذارید و سپس با آب گرم بشویید.
زرده تخم مرغ را با یک قاشق سوپ خوری روغن زیتون هم زده، قبل از استفاده از شامپو چند دقیقه روی موهایتان بگذارید. این یک حالت دهنده قوی مو است.

۲ قاشق چای خوری پودر زردچوبه را با یک قاشق چای خوری عسل و مقداری آب مخلوط کنید تا خمیر ضخیمی به دست آید. مخلوط را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی صورت گذاشته و بعد از آن با آب بشویید.

۱ – یک پارچه نخی را در شیر خیس کنید و روی کل صورت آرام فشار دهید. علاوه بر پروتئینی که به صورت می رساند، همه جای آن را کاملا پاک می کند.

۲ – شیر را در فریزر قرار داده سپس داخل یک اسپری بریزید و آن را روی پوست ملتهب اسپری کنید.

۳ – یک کاسه شیر را به مدت۳۰ ثانیه در مایکروفر گرم کنید، سپس آن را در تشت لباس بریزید. پایتان را نیم ساعت داخل آن بگذارید و بعد از آن از یک سنگ پای خوب استفاده کنید تا پوست های مرده از بین برود.

یک قاشق سوپ خوری عسل را با یک قاشق چای خوری آب رقیق کنید. ۱۰ دقیقه آن را در مایکروفر حرارت دهید. بعد از سرد شدن، آن را روی لب هایتان بمالید و تا ۱۰ دقیقه بگذارید بماند.برای رفع جوش صورت، یک قاشق چای خوری عسل را در ظرفی بریزید و پارچه کوچک نخی را در عسل زده و روی جوش ها بزنید.

تذکر مهم:

با وجود اینکه کلیه توصیه های عسل درمانی فوق صرفا بر اساس کتب علمی می باشد لیکن فقط و فقط باید تحت نظر پزشک معالج استفاده گردد.

0 ریال0 items

لطفا جهت مشاهده همه محصولات کوهستان از منوی "خرید عسل طبیعی" واقع در بالای سایت وارد "فروشگاه عسل کوهستان" شوید.